meniu
meniu
Open Site Navigation
wowmoon.lt logo

Ar Jūsų verslas yra lokalus ar teikiate paslaugas visoje Lietuvoje, teisingai sudėliojus „Google Ads“ reklamą, yra įmanoma pasiekti neblogų rezultatų daug neinvestavus į reklamą.

 

Bet jei prekiaujate visoje Lietuvoje, priklausomai nuo verslo rūšies ir produktų, konkurencijos rinkoje, konkurencingų raktažodžių kainų - gali susidaryti nemažos sumos.

Todėl, kad neišmesti pinigų į balą bandant visokius „Google Ads“ variantus - siūlau kreiptis į šios srities specialistus.​

Nebent turite atliekamų ir norite „Google“ paremti.

„Google“ Ads reklama

Socialinių tinklų rinkodara

Su milžinais nepakovosi, bet gal ir nereikia, nes išgyvena tas kuris perpranta žaidimo taisykles ir prie jų prisitaiko. 

„Facebook“, „Instagram“, „Linkedin“ verslo paskyros - susirinki savo publiką, kuriai būtum įdomus, tikrai uždavinys nemažas. 

Teisingai pasirinkus auditoriją, nusistačius tikslus ir sukūrus įdomią įtraukiančią žinutę/reklamą, net ir turint mažą biudžetą, koncentruojantis į prekės ar paslaugos žinomumą pasiekti norimų rezultatų tikrai įmanoma.

Tik labai svarbu nuolat naujinti turinį galvojant apie savo klientą, tikslinę auditoriją. Geriau turinį kelti rečiau, bet kokybišką ir apgalvotą. 

Pasirinkus tinkamą strategiją, atsirinkus kas Jūsų verslui tinka, kas ne, tikslingai investuojant savo laiką ir lėšas į prekės ženklo, produktų, paslaugų viešinimą, klientų pritraukimą ir skatinimą naudotis Jūsų siūlomomis paslaugomis, įsigyti siūlomas prekes, produktus - užsiauginsite lojalių klientų ratą, o tai tikrai didelė verslo sėkmė.

Turite klausimų ar norite pasitarti - susisiekime.

O toliau - marketingas

Ko gero esate girdėję ne vieną istoriją, ar patys susidūrę, kai sukuriama elektroninė parduotuvė, išnuomojamas ofisas, priimami darbuotojai, užsakoma prekių į sandėlį ir laukiama klientų užsakymų, kurie turėtų kaip ir pasipilti.

Tik eina laikas, užsakymo nė kvapo, darbuotojų ofise mažėja, ofisas mažėja, pardavimų vis dar nėra.

Nes nėra marketingo!

Jei internetinė svetainė ar el. parduotuvė yra visai naujos, kol „Google“ pardės reitinguoti organinėje paieškoje, kol pradės formuotis natūralūs srautai, ypatingai turint el. parduotuvę - deja nieko naujo nepasakysiu, marketingas yra būtinas.

Nemažai svetainių yra negyvos, nemažai el. parduotuvių po kelių mėnesių nustoja egzistuoti, nes nepasiskaičiuotas ir nesukauptas biudžetas marketingui. Vis dar yra manančių kad galima išsiversti ir be jo. 

Nežinau ar apskritai įmanomas sėkmingas verslo gyvavimas be tinkamai sudėlioto marketingo. 

„Wix“ ir kiti marketingo įrankiai

Apart „Wix“ Ascend marketingo įrankių, kurie palengvins socialinių tinklų įrašų kūrimą ir kėlimą, bendravimą su lankytojais, naujienlaiškių siuntimą, kitų siūlomų įsidiegti įrankių pagalba lengviau susitvarkysite su marketingo užduotimis ir iššūkiais.

Svetainės ar prekės ženklo stilių atkartojančių naujienlaiškių siuntimas, „Facebook“ ir „Instagram“ postų ruošimas ir įkėlimas, ruošinių išsaugojimas, automatinių pranešimų siuntimas, iššokantys reklaminiai langai (angl. pop-up-ad), pakartotinė rinkodara (remarketingas).

Marketingo įrankiai, kuriuos galima papildomai įsidiegti:

Hubspot

Google Analytics

Facebook Pixel

Mailchimp

Google Ads

Yandex Metrica

Privy

VWO

Crazyegg

Hotjar

wix socialinių tinklų įrašų kūrimo įrankis

TURIU INTERNETinĘ SVETAINĘ.
TURIU ELEKTRONINĘ PARDUOTUVĘ.

Deja, vien turėti neužtenka. Taigi, kas toliau?